Geen inzicht in de tevredenheid? Of de tevredenheid die achterblijft? Het peilen naar de tevredenheid biedt inzicht! Jij zet de eerste stap hierin. Taxipeil heeft een gestructureerde werkwijze. Een transparante planning is hiervan onderdeel.
Het peilen van de tevredenheid kent vier fasen.
1. Afstemming belanghebbenden
2. Uitvoeren van het onderzoek
3. Analyse en rapportage
4. Aanbeveling en vervolg
Communiceren
Communicatie met de deelnemers verloopt probleemloos door inzet van meerdere kanalen. Zo worden deelnemers altijd bereikt. Denk aan: e-mail, sms, Whatsapp of per post.
Voor het onderzoek wordt onze eigen geavanceerde online enquêtetool het meest gebruikt en anders rekening houdend met de doelgroep: telefonisch, per post of persoonlijk.
Respons
Heldere communicatie, transparantie in het doel en het delen van de uitkomst dragen bij aan een hogere response. De juiste taal, de juiste methode, het opvolgen en waar nodig een intensievere aanpak, zoals het nabellen van uitblijvende deelnamen.
Doorlooptijd
De doorlooptijd van een regulier onderzoek kan kort zijn, zo’n 2 tot 4 weken na opdrachtverstrekking.
Kosten
Een heldere en eerlijke prijs, daar staan wij voor! Voordat we beginnen ontvang je een voorstel met een kostenoverzicht en een inzicht in het plan van aanpak. Er zijn verschillende prijsklassen, van compact tot uitgebreid onderzoek.
Privacy
Het waarborgen van privacy en de belangen van de doelgroep? Taxipeil werkt conform AVG en de gedragscode voor onderzoek en statistiek.
We praten graag verder over alle mogelijkheden!