Wat Taxipeil nog meer kan betekenen voor je? Naast tevredenheidsonderzoek bieden wij advies inzake verbetertrajecten en onderdelen van actief contractmanagement. Dit doen we voor beide kanten van de tafel, zowel voor opdrachtgevers als uitvoerders. Immers beide kanten werken aan (verbetering van de) klantgerichte dienstverlening.

Verbetertrajecten

Verbetertrajecten vloeien voort uit het tevredenheidsonderzoek of de wens om de dienstverlening te verbeteren of kostenreductie tot stand te brengen. Denk hierbij aan advies inzake de efficiëntie van het vervoersplan, de communicatie, het klachtenproces en de workflow van het proces van dienstverlening.

Actief contractmanagement

Een correcte uitvoering van de dienstverlening is geborgd in de gemaakte afspraken tussen opdrachtgever en uitvoerder(s). Zijn de afspraken helder, worden ze nageleefd en voldoen ze nog? Denk hierbij aan een vervoersanalyse, factuurcontrole, klachtenanalyse, inzicht in de KPI’s en het bevorderen van structureel overleg.

 

Interesse in de uitgebreide mogelijkheden van Taxipeil! Neem contact op.

We praten graag verder!